W Smartney DA SIĘ lepiej. Pożyczkowy fintech prezentuje nową reklamę TV

0

To już trzecia kampania TV przygotowana przez Smartney – fintech należący do francuskiej grupy Oney Bank. Reklama prezentuje ofertę skierowaną do klientów prowadzących własną firmę i najnowocześniejszy na polskim rynku produkt konsolidacyjny. Spółka po raz kolejny stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.

Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. marketingu w Smartney: „Dużo uwagi poświęciliśmy zarówno treści jak i formie przekazu, a przyjęta przez nas lekko zabawna konwencja budzi zainteresowanie i sympatię widza opowiadając jednocześnie ciekawą opowieść. A właśnie historia opowiedziana z lekkim przymrużeniem oka oraz pozytywna energia Dasi to część naszego przepisu na to co w marketingu wydaje się niemożliwe: polaczenie reklamy wizerunkowej i sprzedażowej. W końcu powiedzenie: ‚Da się’ coraz częściej jest kojarzone właśnie ze Smartney..”

Smartney ma się czym chwalić. Pod koniec 2021 roku po niecałych trzech latach działalności zajmuje miejsce w czołówce firm sprzedających kredyty gotówkowe  na rynku pozabankowym. Jego pożyczka konsolidacyjna to jeden z najbardziej technologicznie zaawansowanych produktów na rynku finansowym. Wykorzystując złożone algorytmy oraz Open Banking pozwala klientom na korzystną konsolidację zobowiązań w szybkim fintechowym procesie. To pierwszy tego typu produkt w Europie.

„Proponujemy nowoczesne rozwiązania, bo przecież nasi Klienci są nowocześni. Wiedzą, czego chcą – a chcą usług finansowych dostępnych zawsze i wszędzie. W naszej reklamie prezentujemy trzy strony naszej oferty – pożyczkę i konsolidację 100% online, dostępną w kilka minut zupełnie bez zbędnych formalności. Nie było łatwo stworzyć podobny produkt – jednak Smartney pokazuje, że DA SIĘ” – kończy Kulmaczewska.

Oferowane przez Smartney pożyczki wielokrotnie zajmowały w rankingach pierwsze miejsce pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy do najszybszych na rynku. Wszystko dzięki zaawansowanej technologicznie ocenie ryzyka i wykorzystywaniu w swoich procesach możliwości stwarzanych przez Otwartą Bankowość. Razem z nową kampanią telewizyjną powraca promocja, umożliwiająca klientom darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni.

Nowy spot można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=ZgIoFRPtYgg

Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL. 

Dom produkcyjny: PAPAYA

Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne

Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER; 

Planowanie i zakup mediów online SALES & MORE

Zdjęcia: Tomasz Puchalski, WIZERUNEK PROFESJONALISTY